Veel gestelde vragen

Het bestelproces is ingedeeld in slechts een paar stappen. Hierdoor kunt u eenvoudig en snel een bestelling plaatsten. Hieronder zijn de stappen nader toegelicht: * Voeg uw product toe aan de winkelwagen door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. U wordt automatisch doorverwezen naar de winkelwagen-pagina. * Hier kunt u de aantallen wijzigen of het product uit de winkelwagen verwijderen. Er kan hier tevens gekozen worden om de producten af te halen of te laten bezorgen. Vervolgens kunt u kiezen om af te rekenen of om door te winkelen. * Voer uw gegevens in. De velden waarbij * wordt weergegeven moeten ingevuld worden om de producten veilig bij u thuis af te kunnen leveren. Op deze pagina kunt u tevens kiezen welke betaalmethode u wilt gebruiken.
Wij branden op hout en dat bevordert de smaak van de koffie, u kunt het vergelijken met BBQ op gas of op hout. De houtsuikers en harsen geven een positieve invloed op de smaak. Doordat het branden op hout langer duurt dan normaal hebben de koffiebonen meer tijd om te carameliseren, wat ook weer een positieve smaakinvloed is. Wood roasted coffee is uniek in Nederland.
Ons hout komt uit Nederland. Dit is resthout van een meubelfabriek. Keikoffie wenst graag circulair te produceren en op een milieuvriendelijke manier.
Keikoffie brand elke week koffie, dit doen wij meerdere dagen per week. U heeft dus altijd verse koffie in huis. Wij kunnen een korte levertijd hanteren. Gemiddeld is de levertijd 1 tot 2 dagen. Wij doen er alles aan om deze levertijden na te komen. Hierbij zijn wij soms afhankelijk van leveranciers en fabrikanten. Deze leveranciers houden zich zeer goed aan de levertijden. Het is echter mogelijk dat hier wegens onvoorziene omstandigheden vertraging opgelopen wordt en wij deze vertraging moeten doorvoeren.
Boven de € 45,- worden geen verzendkosten gerekend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. In de winkelwagen staan de verzendkosten weergegeven. Hierbij de verschillende verzendklassen: PostNL pakket: € 3,95
Uiteraard kunt u ook zelf aangeven wanneer u geleverd wilt hebben. Als het niet mogelijk is om op een bepaalde dag te leveren zullen wij altijd netjes contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in Bunschoten-Spakenburg. Wij nemen contact met u op wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
Keikoffie levert door heel Nederland (m.u.v. de eilanden) en in België.
Voordat u artikelen retour stuurt dient dit aangegeven worden per mail naar info@keikoffie.nl. Dit wordt enkel geaccepteerd als aan de volgende eisen wordt voldaan: * Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld. * Het product geheel compleet is en in de originele verpakking en in originele staat is. * Het product ongebruikt is. * Het artikel wordt verpakt in originele doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt. Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen. Indien het pakket verloren of kapot is gegaan tijdens het retour sturen is Douchezaak daar niet verantwoordelijk voor. Tevens worden de kosten voor het verzenden niet vergoed. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u dit aan te geven.
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciaal te bestellen artikelen. U kunt uw annulering per mail doorgeven aan info@keikoffie.nl Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur een reactie.

Heeft u klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: Info@keikoffie.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie